onsdag, maj 24, 2006

Puuha ... *nu* er det nok!

Puuha, efter Paris (se nedenfor) begyndte jeg at hoste mere og mere indtil jeg blev nødt til at gå til lægen. Bare for at få at vide at jeg havde fået mig en kold lungebetændelse. Jeg prøvede to gange 3 km i ro og mag, men det holdt slet ikke - sjovt nok kan man ikke løbe når lungerne er syge ... stor overraskelse!

Al hosteriet gav så en facet låsning i ryggen og en fibersprængning i brystet mellem to ribben ... nu her efter ca. 1½ måned, en hel del medicin og en rædsom masse brok (som min familie, venner og ikke mindst højtærede medløbere på Dourun - www.dourun.dk - blandt andet har måttet lytte til - jeg undskylder meget) er det endeligt ved at være overstået!

Så nu tager vi en 10K på fredag eftermiddag rundt om Lyngby sø - måske ambitiøst, men det skal jo gøres :-) Vi er allerede begyndt at vrøvle om det næste Maraton i Rom til marts. Vi får se, min kære familie synes det er en dårlig ide, noget som jeg tror de fleste maraton løbere kan nikke genkendende til! Ihvertfald bliver det helt sikkert et FIRST træningsprogram igen - stay tuned.

Ingen kommentarer: