fredag, maj 26, 2006

Sådan! Det er jo *det* løb drejer sig om

En frisk 10K+ idag (vi målte ikke, nød bare løbet) rundt om Lyngby sø i flot solskin og blæsevejr. Pragtfuldt at være tilbage på banen igen. Lagde roligt ud gennem Virum, rundt i svinget op forbi stationen og gennem villakvarteret ned langs Sbanen til søen. Solen blinker i den urolige vandoverflade på vej ned igennem mosen til broen over mølleåen - nå ja, det er jo *det* løb drejer sig om: naturen, gode diskussioner om alt og ingenting mens pulsen og rytmen finder sit eget leje. Man kan føle man lever - hvad meningen med livet egentlig er, er ikke længere en akademisk filosofisk øvelse, men noget fysisk. Hmmm, måske lovligt rørstrømsk, men bær over med mig, det er længe siden jeg har været ude på en ordentlig tur.

Nu kan det fortsætte længe ... meget længe :-)

Men efter at have rundet roklubben og løbet over broen over kanalen ned til Lyngby begynder pulsen at stige ... nu kan jeg mærke at det snart er 1½ måned siden sidst! Men det føles stadig rigtigt .. fedt!

Øger farten tilbage gennem Virum igen til vi når tilbage igen. 58 min ialt ... nu er *jeg* klar igen ... så nu skal jeg bare have overtalt resten af familien til at tage med til Rom til Marts! Desværre er det nok det der bliver det sværeste, vi får se! Næste mål er rundt om Furesøen (20km+), men først lidt mellemdistancer i den kommende uge.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Greetings Lars!

My name is Christopher - I'm contacting you through your blog because it's the only way I can think of to reach you. Are you the same Lars Struwe Christensen who owns metatrends.com? If so I would like to speak with you - I am interested in that domain for a blog I am setting up about, what else, metatrends (e.g. global warming, the energy transition, etc.) I am a journalist by trade - I'm the lead editor on www.seedmagazine.com and www.scienceblogs.com. Anyway, if you're at all interested, please contact me at christopher.mims@gmail.com - thanks!